HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 17 april 2013

Forum är kul

Borde såklart ha gjort det tidigare men idag blev dagen då jag trippade in på kostdoktorns forum
Kul att läsa om sånt som intresserar mig och kanske lära känna några, på ett annorlunda sätt.
Det stod om helgens kryssning och då skrev jag av mig lite också.
Det går väldigt trögt med löpningen just nu.
Jag hinner bli för trött efter jobbet för att komma iväg ut på vägarna.
Skönt att det blir ljusare på kvällarna för då kan man få vara trött en stund och sen ändå hinna springa på kvällen.

Jonas Colting har skrivit en ny bok, den här gången med Jojje Borssén.
Den kommer jag antagligen att köpa.
Undrar om jag måste köpa en riktigt stor bokhylla snart....?

Börjar klockan sex imorgon bitti så jag hoppar ner nu...
Imorgon går vi på blomjakt i trädgården.

Inga kommentarer: