HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 28 april 2013

Polarklockan funkar

Hej hopp...

Tog fram grillen idag för att visst var det väl idag en bra dag att grillpremiära på...?
Ehhh...nae
Regn och hagel öser ner och efter det har temperaturen sjunkit till 6 grader.
Inget kul att stå i bar överkropp med grilltången svingandes då.

Kan för dom som bryr sig berätta att min bil mår bättre...
Undrar nu bara om den redan fått stopporder...
Måste hitta den där lappen.

Tänkte åka till landet imorgon MEN som hela 2012 så väderprognosen för morgondagen blivit sämre.
Solen har nu fått besök av en massa moln under hela dagen och temperaturen kommer max att komma upp i sju grader.
Nytt försök på fredag-lördag.

Har idag också fått igång och lärt mig förstå min klocka.
Jäklar vad häftigt.
Nu har satelliterna koll på mig och jag behöver inte mäta upp via datorn hur långt jag har förflyttat mig.
Har jag verkligen inte visat min fina pärla.


Hmmm...min julstärna (ja, blomman) står här och jag har inte vågat röra den på flera månader för jag har nog trott att den torkat ihop utan att se intorkad ut.
Vatten har den fått ibland...
Nu ser jag att det kommer nya friska små grenar på den.
Kul...
Men vad gör jag med den nu??
Kan jag släpa ut den i trädgården någonstans??
Kul att den lever men jag vill inte ha den här i fönstret längre.
Julen är verkligen över.

Vi får se om det blir lite grävning imorgon...
Eventuellt grill...
Ja, eventuellt sa jag.

Tjingeling

Inga kommentarer: