HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 20 november 2013

3,45,05

Your Finish Certificate
Jag gillar att tiden på loppet togs från startlinje till mållinje.
3,45,05 är inte vad jag hade hoppats på men med tanke på mina stopp den sista milen så är det inte så illa.
Hade jag vetat att tiden var som den var så hade jag klarat under 3,45 för jag hade allt annat än bråttom på det upploppet.
VVMA8184.jpeg

Jag har idag efter jobbet sett Bonde söker fru programmet från förra veckan och nu ska jag snart se dagens avsnitt.
Ord om dessa kommer någon av följande dagar.
 
Jag har så mycket att skriva om nu så vi får ta det lite allt eftersom.
Givetvis så ska jag ta en helhetssyn på min semestertripp till Valencia för att bena upp om det verkligen var så som jag tänkt mig och vad kan jag lära inför kommande resor.
 
Jag har där nere läst ut dom två böcker som var planen.
Till på köpet så har jag läst två böcker till, så nu efter fyra lchf-böcker (i tillägg till dom tidigare) så kan jag utan vidare ta jobb som kostexpert både här och där.
Ni kan kalla mig doktor, ta mig tusan.
Nu efter dom här böckerna så skulle jag också skriva en text om mitt sockerliv från tidig barndom till mitt nuvarande lchf-liv.
Jag har börjat skriva lite stödord, men vi får ta det här efter allt det andra.
 
Givetvis så ska jag också skriva en ordentlig racereport från Valencia maraton.
Både mina tankar och beteende inför loppet, under loppet och efter loppet.
Tror det finns en del att lära efter ett sånt här lopp och jag ska bena rejält.
 
När väl det är gjort så kan jag nog börja kolla på nya utmaningar.
Var och när ska jag springa här näst och vad ska jag egentligen ha för mål inför 2014.
 
Mitt mål just nu är att laga matlåda, borsta tänder och hoppa i säng med bönderna...
Tydligen kvällsmöte på jobbet imorgon så några långa uppsatser lär det inte bli här imorgon.
Jag tittar såklart in och skriver något i alla fall.
 

Inga kommentarer: