HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 5 november 2013

Vilken natt

Man kan lätt tro att jag trivs på mitt jobb, vilket jag i och för sig gör, men är det inte lite överdrivet att vara där 12 timmar en sån här tisdag.
Nu är det fixat lite klurigheter för våra gäster som kommer till oss imorgon och tekniken är också klar.
Det blir en klart ovanlig lektion där vi kommer att titta på bilder, läsa lite men mest av allt ska vi prata.

Jag var sådär gott trött när jag väl damp ner i säng igår efter min långa löpning i mörkret.
Kände mig så utpumpad och så tung hann jag tänka innan jag somnade.
Tio minuter senare så vaknade och därmed hade jag fått min powernap, med andra ord så var jag då klarvaken.
Mindre bra....
Insåg att jag nog inte skulle somna om på ett tag men led inte hårt då det var skönt att bara ligga och vila ut.
Till sist somnade jag...
Klockan tre så vaknar jag upp att jag svettas som en gris från topp till tå.
Jag rullade över till andra delen av min säng och skaffade mig nytt täcke och ny kudde.
Somnade direkt men efter en halvtimme så var jag likadan igen.
Sjöblöt.
Nu hade jag inte fler delar av sängen men hittade en torr plats och den här gången så nöjde jag mig med att vända på kudden och täcket.
Somnade....och var lagom död när klockan ringde.
Så får jag höra att jag ser pigg ut när jag kommer till jobbet....
Om exakt en vecka så anländer mitt tåg Stockholm.
Jag måste säga dom här sakerna då och då för fortfarande så är det en stor gåta som är svår att förstå, att jag faktiskt ska åka.
Men åka ska jag...:-)

Jag som är väldigt lite svensk i både hjärta och hjärna borde såklart inte ha något svenskt på mig när jag springer marathon i Spanien, men sista tanken är tänkt om den saken.

Det är dig jag vill ha, fast med 33 istället för 32.
Det jag också vill är att springa på 3,29,59.

Inga kommentarer: