HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 6 november 2013

En onsdag i november

Det känns som om vi är inne i en, forhoppningsvis kort period med korta och klart torra inlägg.
Teknik och Karshovsbesök var både kul och framgångsrikt idag tycker jag.
Skönt också att klasserna har annat för sig nästa vecka så att tekniken blir inställd.
Det betyder att jag slipper sätta in Janne i det arbetet och bäst av allt så ehöver jag inte planera in något nytt (någon fortsättning) till onsdagen den 20:e, när jag kommer tillbaka efter min lilla tur.

Nu tog jag kort på morgondagens matlåda (biffar med coleslaw) men i och med att sladden till telefonen är på jobbet så får ni inte se bilden.
Om jag kan fixa ett inlägg från telefonen så att ändå bilden kommer upp här ?
Det går säkert och visst borde jag lära mig det till nästa vecka.
Hmm....

Nu hoppar jag ner och tittar på bonde söker fru :-)
Härligt sätt att avsluta en bra dag på.

2 kommentarer:

Stina sa...

Maila bilden till dig själv, från telefonen, öppna mailet i datorn. Voilà!

lillaaasen sa...

Det låter rimligt och något lilla jag antagligen skulle klara av.
Skulle kunna tänka mig att lägga in hela inlägg från telefonen, speciellt nu när jag ska ut i världen.
Måste testa.
Tack förresten:-)