HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 27 november 2013

Colting hyllar kaffet

Som ni ser är inte detta mina ord utan Jonas Coltings.
Lite kul att se att en person man gillar på många olika sätt faktiskt har en hel del gemensamt med lilla mig.
Kan det vara orsaken till att jag gillar honom?
Nja, jag gillade honom direkt har i efterhand insett at vi tycker och tänker rätt lika.
 
Nu har jag spikat tekniklektionen imorgon...
Jag har lektionen lite luddigt i mitt huvud i några dagar.
Sen växer en till sig och får en fin form under någon dag.
Sista dygnet så får den klart tydliga ramar, saker som jag behöver packas ner och lektionen är så att säga spikad, både i mitt huvud och i min planeringsbok.
Bara att genomföra imorgon:-)

Inga kommentarer: