HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

torsdag 21 november 2013

Min bleka shopping

Ja, jag ska vräka ut varenda ord om Valenciaresan och självklart tassa in på ämnet shopping då också.
Min shoppingskörd var ju det blekaste man har sett.
Håll i hatten så kommer fynden.
Jag tänkte, att varför inte liksom...

Den här har jag kanske redan visat?
Jag bara sögs in bland julsakerna på El corte ingles (varuhus) vilket var överraskande.

Den här köpte jag på flygplatsen.
Det är en liten kopp som nog bara rymmer 1,2 dl.
Vi får se om jag har den till saltvattensup här hemma eller om den får följa med till jobbet.

På tal om små så är dom här två flaskorna väldigt små.
Dom här två rymmer sammanlagt ett kvarter.

En kortärmad tröja lyckades jag få med mig hem.
Billig var den också.
Nu byter vi ämne för den här ljudboken köpte jag inte.
Däremot är det den som nu snurrat i min bil i en månad.
Jag har njutit av både historien och Nessers berättarröst.
Mycket braaaaa....
 
Fredag imorgon och helgen är på gång.
Detska bli kallt ute så jag kommer säkert att hinna skriva en hel del här inne i värmen, antagligen med en kopp kaffe i närheten.
 
Ultraintervallerna som jag i alla fall har funderat på tänker jag klokt nog att slopa.
Jag ser för det första inte poängen i att springa det när jag gjorde så bra ifrån mig i somras.
Till på köpet så var det ju inte så många dagar sedan jag sprang ett maraton.
Riktigt kallt ska det också bli.
Inte vill jag kasta bort en hel fredagkväll på att sova och sen inte göra annat än att springa och sova under hela lördagen.
Nae, givetvis så ska jag inte springa UI nu.
Däremot så lär det bli en sväng med löparskorna på.
Om ni vill se lite bilder (och text) från Lisa som sprang maran i Valencia i söndags och som redan skrivit ner sin race report, titta då in här...

Inga kommentarer: