HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 10 november 2013

Inte enligt planen...

Jag tog ingen bild på den stora ryggsäcken som ligger på precis samma plats som igår.
Lika tom är den också...
Att stressa upp sig över såna saker är inte min grej, för ärligt talat, hur lång tid tar det att kasta ner sakerna i säcken??
Min tvättkorg är tom och det betyder att allt jag behöver och inte behöver är i alla fall rent.
Började hälla ut allt som fanns i min lilla ryggsäck.
Stannade upp och insåg att dom här sakerna som jag använt på tekniken kanske är bra att ha med sig.
Plåster, ljus, sugrör och klädnypor.
Matlådan till imorgon.
Delikat som alltid.
Kycklinglårfile, bacon, blomkål, vitkål och grädde.
Och så lite purjopynt på toppen.
 


Panik!!!!
Smöret är slut.
Tur då att jag har en reserv med såna här i frysen att plocka fram.
 
Om det gick bra med vinterakvarium och fiskar idag.
Inte så jävla...
Den lilla pumpen jag trodde att jag hade, hade jag inte.
Den saken löser sig.
Håven som jag skulle fiska upp fiskarna med fanns inte.
Antagligen så har den aldrig funnits för då hade jag hittat den.
Säker på att jag hade en liten på landet och en liten här.
Så var det alltså inte.
Struntar nog i att köpa en imorgon som jag tänkte, utan väntar med fiskandet tills jag kommer hem.
Så kallt kommer det inte att bli.
Kallaste natten kommer att bli den som kommer, vilket känns märkligt när temperaturen just nu visar +4,3 grader.
 
Idag har jag kört lite styrka och även lite uppmjukningsövningar och redan innan jag gjorde det så känns min baksida lår bättre.
Så jävla kul det ska bli att springa nästa söndag:-)
Jag kommer att ta en sväng redan på onsdag och det blir kul redan då.
 
Hoppas att Kristina får en bra natt så att hon mår bättre och kommer imorgon.
 
Jaha ni, jag undrar var och när och framför allt hur vi hörs här nästa gång.
Det löser sig nog.

Inga kommentarer: