HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

lördag 23 november 2013

Växjö ?

Ser fram emot helgen som helt klart kommer att gå i skrivandets tecken.
Ska bli skönt att sätta ord på allt jag varit med om för att se, lära och reflektera och ha alla mina nuvarande tankar på ett ställe som jag kan titta tillbaka på.
Jag började inte nu ikväll utan kvällen har mest gått i glidande runt för att se vilka platser man kan besöka i världen.

I helgen måste jag till att börja med bestämma mig om jag ska åka till Växjö den 14 december och springa sextimmars inomhus.
Det skulle vara spännande men sanningen är att en sån kort tripp kostar en del och det är frågan om jag har råd med dom pengarna.

Tåg, Norrköping-Växjö 321:-
Löpning                         650:-
Hotell                             552:-
Tåg, Växjö-Norrköping 194:-

Sammanlagt: 1717:-
Som sagt, en del pengar blir det.

 

Vi syns imorgon...

Inga kommentarer: