HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 10 november 2013

Packningen går trögt

Jag har tagit fram en packningslista från nätet, men inte tittat på den....
Jag har hämtat in min stora ryggsäck, men inte packat ner en sak....
Jaja, det är en dag imorgon också!

Konstigt det här med tågbiljetter.
Norrköping-Stockholm kostar 252:- med ett snabbtåg på måndag kväll.
Norrköping-Arlanda kostar 513:- och då åker man först med samma snabbtåg och sedan byter man till Arlanda express en halvtimme senare.
Resan mellan Stockholm C och Arlanda (20 min) kostar alltså mer än resan Norrk-Stockh.
Konstigt!

Helsjukt idag när jag lyckades tokirritera en människa på facebook....
Jag idiotförklarade en kommentar...
Hon idiotförklarade mig på säkert fem olika sätt...
Så jävla töntigt att slänga ur sig en massa dumma saker om mig bara för att jag tyckte till om hennes ord.
Skönt för henne att hon lever ett så underbart liv alla andra dagar än just idag....;-)

Imorgon är dagen då fiskarna ska in.
Det borde gå bra.
Ska röja upp lite allmänt ute imorgon.
Då kommer kameran med.
Idag hittade jag inget att ta kort på.

Vad häftigt det hade varit att springa sextimmars i Borås idag.
Tydligen så hade dom regn hela vägen, men många hade haft en toppendag ändå.
Nästa år ska jag till Borås.
Sextimmars i Växjö den 14 december känns mindre troligt efter att ha sett att anmälningsavgiften nu gått upp från 400:- till 650:-.
Vi får se...

Underhållande Lyxfällan igår men jag stör mig på Patrik och Magnus som tycker att alla människor måste tänka och tycka precis som dom.
Man handlar för att det är kul att handla....
Kul i livet kan ju vara en bra grej...
Ingen mening annars liksom.
Men dom som är med i programmet är ju tacksamma så antagligen så brydde dom sig aning mer om livet än om jag skulle vara med.
Jag skulle inte vara med, mest för att dom och jag inte skulle kunna komma på samma våglängd.
Sen blir det lite töntigt att, om en som är med har 12000:- i månaden på övrigt, så är det så enkelt för dom att säga att nu får du bara 1500:- där.
Dom gör ingenting mer än att säger att du inte får slösa.

Jag skulle ha tränat lite axlar eller mage eller rygg idag.
Nu orkar jag inte.
Har sett att dom har utomhusgym i parken i Valencia.
Dit får jag gå.
Tydligen så har dom klart vatten och att snorkla i trakterna ska funka.
Cyklopet packas ner.

Vi syns här imorgon då.
Packad och klar, med en bunt bilder...

Inga kommentarer: