HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 8 november 2013

Fiskarnas nya hem

Det är fredagskväll och jag är på väg ner under täcket.
Shoppade en stor låda efter jobbet idag.
77,5 liter och ordentligt hög.
Ja, tanken är att det ska bli mina fiskars hem i vinter.
Om jag isolerar den mycket och har den i min bod med en liten pump igång så kan det bli bra.
 

Min matlåda som jag fick mumsa på igår på jobbet.
Hemmagjorda biffar och en strålande god coleslaw.
Lunchen är en fest varje dag.
 

 
Visst har jag väl inte visat den här ??
Den visar hur banan går, runt bland sevärdheter.
Vilken klass att redan nu veta när och vad dom serverar vid dom olika vätskekontrollerna.
Spännande också att se banans höjdprofil.
Det handlar inte om jättemånga meter men man kan ändå konstatera att det är svagt uppför från kilometer 22 till 33...och sen blir det istället svagt utför sista sju km.
Mitt hotell ligger nog väldigt nära där man passerar vid 3 km.

Helg är det och väldigt nödvändigt att jag får vissa saker gjorda, både inför resan och inför vintern.
Det kan ju vara vinter när jag kommer hem....

Imorgon ska jag ta en och annan bild så att jag visar vad jag egentligen gör.
Nu borstar jag tänder och går och lägger mig.
Det tar jag inte kort på.

Inga kommentarer: