HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

torsdag 7 november 2013

Snart helg

Gårdagens bondeprogram var väl i alla fall lite lagom trevligt och faktsikt fick vi ju både utröstningar och en del klargöranden.
Marlenes samtal med Linda och Marlenes uttalanden i stort avslöjade det jag misstänkt hela tiden.
Hon är inte jätteimpad av sina män.
Dom är här och dom gör det dom ska, men så mycket mer är det inte....
Vad det inte typ så hon sa.
Hon vill ha en skitig karl som kan ta i och arbeta och det har väl såklart sina fördelar på en bondgård, men så jävla romantiska bilder får inte jag fram i huvet när jag tänker på dom orden.
Nu är det ju inte jag som ska välja någon av dom där herrarna.

Synd att säga att det är så jätteromantiskt på dom andra gårdarna heller, men det kanske inte säger så mycket i nuläget.
Känns ändå lite tveksamt till att vi ska få en himla massa kärlek den här säsongen.
Nu får jag vänta i två veckor på att få se nästa avsnitt och jag får väl ta två den dagen då.
Vilken fest:-)

Imorgon så jobbar jag en kortfredag (7-11:30) vilket kan ge mig liten läge till att fixa lite inför min resa.
En löptur ska också hinnas med.

Nu hoppar jag ner och ser på Lyxfällan.

Inga kommentarer: