HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 13 november 2013

Tjenare. i Jag kom hit till hotellet vid ett igår och visste att jag skulle få rummet klockan tre.
Jag fick vänta, men eftersom jag inte kommit hit för att sitta på hotellet så gjorde det mig nada som vi säger här i Spanien. Lämnade väskorna, gick ut på stranden, slängde av mig skjorta, skor och strumpor och traskade ut i vattnet med jeans på mig. Det gick jättebra!
Sen la jag mig på stranden och somnade. Vaknade av att en gammal tant gått ner på knä bredvid mig och hade sitt ansikte otäckt nära mitt. Hon ville ge mig massage, något jag inte ens vill ha gratis och i vaket tillstånd. Hon brydde sig inte utan greppar mina fötter. No, skriker jag ett antal gånger, men medan jag skriker no så säger hon yes och good. När jag till slut blev av med henne så dök det upp en ny mellan mina tår. Lika jävla trög den. Jag somnade igen och vid nästa uppvaknande så hade ja en gammal man vid min sida. Idiot och intresserad av fötter han också.


Första tallriken till frukost. 
Det blev en till med lite annat.
Däremot inte någon av de 57 sorters bröd och än sötare bakverk.

Kollade in uppbyggnaden av upploppet...

Härligt att gå genom Turiaparken i värmen.
23 grader i skuggan idag.
Jag sprang nu ikväll och första kilometern så var det okej...
Sen blev det osannolikt hett och de elva kilometerna var en plåga. 
Hoppas på betydligt svalare och gärna regn på söndag. 
Annars så kommer det inte att gå så bra

Vi hörs hörrni...

Inga kommentarer: