HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 15 oktober 2012

80 kilo

Hoppla vad musiken dundrar här...underbart.
 
Det enda jag vill i livet, jag menar VERKLIGEN vill i livet, det är. Att. Få. Vara. Med. Och. Kramas. Och att äta marsipantårta.
...nae, det är givetvis inte mina ord.
Bara en Jonas Colting kan ligga bakom dom....hahahaa
 
Min dag började så här...
Med ett stort självförtroende tittar jag ner i den här påsen som jag låtit stå orörd i flera år nu.
Jo, det är ett antal par jeans i den och på påsen står som synes "Hej 80 kilo"
Ingen vits att jag ens tänker tanken att försöka dra på mig något av dessa paren innan jag väger 80 kilo.
Hur det gick ?
Jodå, dom gick på utan problem...

Dagen fortsatte så här...
Är det inte is på rutan när man ska åka så är det en lövhög.
Mellan dom här två bilderna så lyckades jag bli tvungen att byta tröja tre gånger...
Jag spillde....smällt smör. kaffe och tandkräm...på tre olika tröjor.
Skandal...

Energirik kväll där jag både målat skåpsluckor och tak.
Måste vara musiken och Madeiraresan som gör mig pigg och glad.
Inte är det vädret i det här landet i alla fall
Jaa, det skulle kunna vara mitt hus...
Kanske läget imorgon bitti.

Inga kommentarer: