HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 17 oktober 2012

Panel upp i taket

Oj, vad klockan blev mycket nu...
Jag ska fatta mig kort.

Jag kom hem, satte på kaffet och gick ut och målade några plankor.
Smart drag för sätter jag mig en kvart vid datorn så blir jag trött och inget blir gjort.
Fick någon timme senare släpa in dom för torkning ute fungerar inte så bra längre.
Nu blev jag klar med väggen mot altan och väggen mot damm.
Två små väggsnuttar återstår med andra ord.
Kanske räcker det med dom jag målade idag till dessa två också.
Målat klart tre köksluckor också idag så snart är dom uppe också.
 
Onsdag imorgon igen och då blir det väl inget gjort här hemma.
 
Tagit bort mitt bandage nu så att såret får lite luft i natt.

Inga kommentarer: