HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

lördag 27 oktober 2012

Nalledag

Halloj...
Den här arbetsveckan var inte att leka med vill jag lova men den tog slut den också och självklart så gick allt väldigt bra känns det som.
Nalledagen idag blev lite speciell och att bara göra en sån grej känns helrätt.
Lite planering, lite jobb, men ändå en speciell dag för barnen...och oss.
Så här såg det ut i gympasalen när vi satt runt och sjöng Teddybjörnen Fredriksson...
Här hemma nu ikväll har jag enbart tagit det lugnt...
Behövde det tror jag...
Kallt som tusan ute så inneväxterna som stått ute fick nu flytta in.
Frågan är om jag har några fönster där dom kan stå.
 
Åkte och shoppade efter jobbet idag...
Målarfärg, tätningslister....och en hel del mat.
 
Vi får se och framför allt hoppas att jag får någonting gjort här i helgen.
Jodå, jag har en lika saftig lista som vanligt.
 
Natti

Inga kommentarer: