HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 9 oktober 2012

Panelen klättrar...

Ett snabbt tisdagsmeddelande innan maten som nu puttrar ska ner i sin matlåda och jag som varken puttrar eller huttrar ska ner i min mjuklåda.
 
Glömde min hallhängare på jobbet men den får jag visa upp imorgon.

Nu är snart dom sista två väggbitarna uppe i taket också och då är det färdigt i vardagsrummet.
Jojo, massa saker kvar där men bygg och målarmässigt färdigt.
Snyft....fönstren också ja...

En lite rolig bild tagen innan matchen mellan Malmö och Norrköping.
Johan Dahlin håller värmen i ruskvädret.
 
Imorgon är det bönder med allt vad det innebär, men först sömn och bland annat idrott i skolan.
Undrar om vi hinner med åtta olika saker som jag planerat för.
 

Inga kommentarer: