HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

lördag 27 oktober 2012

hgwiufgiwe

Nae, jag kommer inte igång idag...
Har ingen lust helt enkelt.
Visst tusan så borde jag sätta på ännu en panna kaffe och göra något men det där ordet borde har jag levt med många dagar nu och idag hjälpte det inte att jag borde...
Veckan har varit hård så jag behöver nog vila.
Antagligen så kommer jag komma igång imorgon.
Ska i alla fall städa upp i hallen och i köket....och måla allrummets tak.
Letade i en halvtimme efter en stjärnmejsel idag utan att hitta den.
Undrar hur mycket tid jag lägger ner på att leta efter saker.
Kanske gjorde den där halvtimmen att jag ledsnade och gav upp för idag.
Skiter i mejslar och annat nu och går och lägger mig.
Bild...??
Nae

Inga kommentarer: