HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 22 oktober 2012

Mer grått och vitt

Det var den måndagen och nu slår det mig att jag borde såklart ha tagit ett kort på min brevlåda nu när jag till sist fick upp en namnlapp på den.
Jag tog dom här korten istället...
Några nya grå lister uppe...och visst är dörrlisten där borta nymålad...

Ja, jag hann med några strykningar ...
Trevligt att Sam är med på kortet.
Tänk att han ska till skolan på fredag.

Och här är det fler saker som är färdigmålade nu.
Snart uppe med andra ord.


 


 Ja, jag lovade julibilder från köket och här kommer dom.
Om man tittar noga så är dom tagna den 2 juli, dagen då jag flyttade in här.
Luckorna och köksramarna var konstigt mörkt träfärgade, något som senare visade sig vara ingrott skit i mängder.
Bilderna jag tog igår är inte i samma vinkel men såg i alla fall ut så här.

Det bästa med dom är inte att dom är vita utan att dom är väldigt rena.
Känns skönt...
Men visst tusan gillar jag att dom är vita.
Två skåpsluckor kvar här.
 
Kanske att jag får upp någon list imorgon trots att det är kvällsmöte och jag kommer hem sent.

Inga kommentarer: