HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 19 oktober 2012

Lchf-efterrätt (men det var ju igår)

Fantastiskt...det var 14 grader nu när jag var ute och sågade...
Optimistisk så tittade jag på helgvädret...och då kom jag ner på jorden igen.
Regnet kommer precis samtidigt som jag checkar ut från jobbet klocckan 12 imorgon.
Jaja, måla panel behöver jag ju inte göra...
Ännu en vägg klar med panel...sköööönt.

Igår var jag såklart i Linköping och promenerade, tittade på bönder och andra varelser och givetvis åt en massa.
Smaskig efterrätt för andra veckan in rad.
Lchf-glass, ugnstekt äpple med kanel och hallonvispgrädde.
Ja, visst låter det hemskt att äta lchf...
 
Imorgon fredag och helg...
Börjar klockan 06:00 så det är väl dags att hoppa ner...

Inga kommentarer: