HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 14 oktober 2012

Knapptryckandets fantastiska värld

Hej

Egentligen ett städskåp som står i köket som jag får se hur jag inreder.
Det här är överskåpet och det har jag bestämt mig för att ha handdukar i.
Knepigt med alla handdukar en trappa upp om jag behöver en lite kvickt.
Tapetserat invändigt som synes.
Givetvis så ska luckor på plats efter den vanliga slipningen och målningen.
 
Jo, det har regnat till och från idag...
Jag har torkat mina brädor och nästan hunnit måla dom, när nästa droppanfall kommit.
Ingen målning och ingen panel.

Jag slipade och torkade gavel och tak i allrummet istället.
Taket kvistlackade jag...något jag tvivlar starkt på om det funkar.
Kanske måste ta en omgång till imorgon.
Tråkigt!
Gaveln fick ett lager grundfärg minsnn.
Det är långt ifrån släta stockar där borta vill jag lova.
 
Knappade lite på datorn nu ikväll.
Tänk vad några knapptryck kan innebära...
 

                         



 

 
19 mars
Säger inget mer...:-)
 

Inga kommentarer: