HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 5 oktober 2012

Bönder

Hello...
Inte mycket att meddela från fronten men eftersom jag varken skrivit här tisdag eller onsdag så skriver jag lite nu.
Vi får se vad det blir.
Jag hostar och vilar om vartannat...
Det enda positiva är att jag inte har ont i ögonen vilket gör att jag kan titta på klipp och tv-program på datorn.
Sen hostar jag en stund.
Tidigare år har jag varit stabil och berättat vad jag tyckt om bönderna på tv.
Känner att jag varken har lust eller stort intresse av att göra det i år.
Okej, lite då...
Se bonden Johan Wadborgs presentation
Johan...
Fokuserad kille som nu (helst igår redan) vill bilda sig en familj.
Tydligt att han vill "välja rätt" och att tjejen ska komma att trivas på landet.
Seriöst...
Hoppas nu bara att han håller det fokuset racet ut och inte börjar sväva iväg med hångel till höger och vänster och tycker det är så kul så att det sen blir fel val.
Faktiskt så tror jag ändå att det kommer att gå bra för Johan.
Konstigt dock att han tycker att Elin är söt.
Det är hon inte.
I vissa klipp så ser hon otroligt gammal ut och dom där framtänderna som är så prydligt rektangulära blir irriterande med en gång.
Hon med den stora näsan och sneda munnen kan han väl inte heller välja.
Tänk ett liv där man tvingas se den där munnen guppa iväg varje morgon till frukosten.
Nej tack....
Den lilla blonda är liiiite söt men han kan ju inte välja henne som ser ut som elva och ett halvt.
Återstår bara en....ta henne.
Jag vill inte ha någon av dom.
Nej, inte Johan heller.

Se bonden Bengt Erlingssons presentation
Bengt (till höger)
Skäggmänniskor har jag alltid tittat lite skeptiskt på och den här mannen har så mycket här runt huvudet att han knappast behöver en kudde när han sover.
Trevligt första intryck men nu efter något avsnitt så har den trevliga rösten och det mysiga skrattet förvandlas till något negativt.
Att höra den där jollmiga rösten varje morgon till frukost skulle jag inte palla och frågan är om damerna reagerar likadant.
Han har trevligast damer av dom alla, men som sagt, välj den som kommer att stå ut med dig i längden.
Nej, jag tror inte att det kommer att gå bra, kanske ett tag, men inte länge.
Nej, jag vill inte ha damerna (mammor har jag så att det räcker) och som sagt så vill jag inte ha fler jultomtar här i snåren heller.

Se bonden Sven-Arne Erikssons presentation
Sven Arne...
Tvi...
Usch....
Blä....
Satan vilken mes.
Han är inte ett dugg rolig att följa och jag begriper inte att vi får följa hans jakt på kärleken.
Än mer obegripligt att han faktsikt har ladys i sin närhet.
Att dom inte sprungit därifrån är en gåta.
Han kan inte prata....för det första.
Frågan är vad han kan.
Han har två barn vilket känns överraskande....adopterade??
Bilden säger egentligen allt...
Håll dig till korna.
Det passar ditt prat (mummel) och dina skjortor till.
Han har en 33 åring.
Han är en kass 45 åring.
Ska hon ha honom till??
Nae, det kan bara inte fungera så jag säger utan tvekan att det inte blir varken pussar eller kärlek på hans gård.
Jag vill inte ha honom...skulle nita honom inom en kvart....och jag vill inte hans kvinnor heller.


Klas...
Ja, Klas har ena fräcka framtänder som gör att han ser aningen plojig ut, men han är en glad skit som verkar härligt positiv.
Jag skulle trivas på hans gård men jag vill inte hångla med honom och dom där tänderna.

Påminner om Jim Carrey i Dum och dummare...
Klas tjejer är en hoper orginal vill jag lova.
Frågan är vem av dom han kommer att välja till slut och om han kommer att lyckas bra beror nog på vem han väljer.
Störst chans att lyckas och bäst i rutan under programmen.
Nej, jag vill inte ha någon av tjejerna.

Har det någonsin funnits med någon som lockar mig det minsta ??
Inte vad jag minns.
Skit samma egentligen eftersom det inte är jag som väljer och inte heller söker.

Linda är jag också skeptisk emot, mest hennes stövlar och dom otäckt vita tänderna...
Varför så vita ??

Jaja, det är ett nöje att se dom trots att jag inte tror på kärleken varken för dom eller för några andra på vår jord.
Det här inlägget blev inte riktigt som jag trodde att det skulle bli.

På tal om något annat så såg jag en snubbe i något holländskt lag i helgen som hette Josefzoon.
Nej, han var inte svensk för fem öre men det slog mig ändå att jäklar vad jag skulle kunna fräcka till mitt namn.
Från Olsson till Olzoon...
Det ni...
Inga bilder tagna idag så jag avslutar med en bild som jag redan har i mitt bildbibliotek här på datorn.

Inga kommentarer: