HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

lördag 13 oktober 2012

Kniv

Det var den arbetsveckan...
Fortfarande förkyld men ingen fara då jag känner att jag har krafter som vanligt.
Skrapade säsongens första ruta i morse och funderar på hur jag ska kunna slippa det i fortsättningen.
Parkerar jag bilen mellan huset och lönnen så klarar den sig säkert bättre i alla fall.
Mest tagit det lugnt den här fredagskvällen.
Planerat vad jag ska hinna med i helgen men garanterar att ni kan gissa ungefär hur planen ser ut...
Sågat några bitar och fått upp på väggen.
Vet att det här verkar hur dumt som helst men jag köpte en kniv redan innan min fingerolycka.
Nu har den kommit och visar här upp sig.
Designad av coolingen Bear Grylls.

 
Härligt väder idag och det skulle det bli imorgon också....men nu är prognosen ändrad till...REGN.
Slip, såg och måleriproblem med andra ord.
Så ovanligt!

Tänkte kasta in något gammalt från http://ljusblo.blogg.se  men jag låter bli.
Take care...

Inga kommentarer: