HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 21 oktober 2012

Datordag

Det här var också en dag...
Inte en av dom bästa, men dock en dag.
Jag ska betala första delen av min resa på måndag.
Problemet är att jag inte har några pengar.
Tänkte förra söndagen att en hundring kan jag offra och satsa och se om jag kan få den till en tusing på en vecka.
Hade innan denna dag kommit upp i fem hundra.
Vid tretiden idag var jag uppe i åtta hundra.
Sen gick jag på några saftiga nitar.
Nu har jag kämpat mig upp till den där femhundringen igen.
Ja, ni förstår ju vad jag gjort idag.
Suttit framför datorn och jobbat.
100 %-ig koncentration...
Kändes som att jag var tvungen att sitta här...att ge det en chans.
Med andra ord...inte mycket gjort här...
 
 
Här skulle det ha varit tre bilder men datorn mår visst inte bra just nu.
Vi får se om bilderna hoppar in imorgon.


 
Måste fixa och dona imorgon...
Inte sitta vid datorn...
Men jag måste nå tusingen.

Inga kommentarer: