HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 7 oktober 2012

Nyinflyttad i stan

Har mest gnällt senaste dagarna och idag kom lågvattenmärket verkligen.
Trött, irriterad, okoncentrerad ...och förkyld.
Kan bero på mycket och gör det antagligen också....
Inte frisk, massor att göra här hemma och alldeles för många dagar sedan jag fick tillbringa tid med mina barn och mina kamrater på jobbet.
Hoppas att jag kan le lite imorgon söndag.

Att bygga en tv-bänk kanske var liiite onödigt.
För det första så tar det en jäkla tid och pengar kostar det såklart ändå.
Jaja, imorgon ska tv´n ta plats på den och en bild kommer såklart att kastas in här.
Lovar...
Trevlig vore också om jag kunde avsluta allt panelande i vardagsrummet så att det rummet kunde bli mer eller mindre färdigt.
Koppla in den där tv´n väntar jag nog med en månad till.

Som nyinflyttad så får man en massa brev som hälsar en välkommen till stan.
Blir lite konstigt när man typ har bott här i hela livet.
Tårtlängd om jag tittar in på Maxi...
Nej tack...
Gratis hemkörning av matvaror....i samarbete med Supermarket Eneby.
Känns lite onödigt när jag passerar den affären minst två gånger om dagen.
 
Nu natt...imorgon mindre förkyld och hostfri...
Kanske är jag allergisk mot nötter??

Inga kommentarer: