HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 26 mars 2013

Back home

Jodå gott folk, jag har landat på svensk mark och hunnit med att ladda både kaffebryggare och tvättmaskin och till på köpet packat både väska och matlåda tills imorgon.
Joo, det är ju en dag imorgon också.
En arbetsdag till på köpet.

Kul är ordet....jag har saknat dom små och dom stora.

Inser att klockan nu är mycket så jag skriver av mig imorgon (eller i övermorgon) men jag kan väl slänga in någon bild i alla fall.
Sen hoppar jag ner under mitt täcke...


Nej, jag sitter inte inomhus...
Dricker Martini Asti som köptes in för att korkas upp när jag nådde toppen på Pico Ruivo.
Det blev ingen topp men jag drack ändå och det var mer än toppen.
 
Däremot problem med ölen...
Jag köpte ett sexpack första dagen, men fyra stycken blev oöppnade och kvarlämnade.

Där nere ligger mitt hotell.
Får zooma lite imorgon.

Inga kommentarer: