HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 1 mars 2013

Mars

Nae, lika bra att hoppa ner under täcket för jag kommer inte igång den här fredagskvällen.
Ofta under mitt liv så har fredagskvällen varit en kväll då jag varit pigg länge och mycket har blivit gjort.
Idag så var planen att springa på direkten när jag kom hem efter jobbet, men tröttheten vann och jag kom inte iväg.
Knepigt för under bilfärden hem så hinner man bli trött och när man då inte heller ätit något sedan klockan 12 så blir det svårt.
Blåsten som var idag kan också ha gjort sitt till att jag lät bli.
Det får bli löpning lördag eller söndag istället, trots att det ska blåsa....

Känns skönt att det nu är mars...
Tänk att det på tisdag bara är två veckor kvar till avfärd mot Madeira...
Nästan så att man kan börja fundera på vad som ska med.




Vi syns imorgon efter förhoppningsvis en bra dag.
Just precis i detta nu förresten för exakt en vecka sedan så sprang jag dom första meterna uppe i Kimstad.
Skönt att jag slipper en sån natt.

Inga kommentarer: