HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 27 mars 2013

Madeirabilder

Större bild idag och då syns mitt hotell.
Det är det fyrvåniga som är i mitten av bilden och som synes på högersidan så dra det iväg i en u-form, alltså likadant bort åt vänster.
Trädgården och allt var sen mot havet.
Lite kul det här för jag varute och gick, länge och väl och hux flux så kom jag till ett ställe där jag hade utsikt mot havet.
Jag gick över gatan för att titta och då befann jag mig alltså precis ovanför mitt hotell.
Det här var min havsutsikt från balkongen.


Den här torkställningen var ständigt full..

Kaffekokare hade jag och därtill en filterhållare.
Filter och kaffe hade jag med mig.
Kannan fanns också.
Perfekt.

Frukost på balkongen.

Omelett med skinka och ost och gurka och paprika...
Och kaffe såklart.

Jodå, ganska vältränad är han gamlingen.
Gymträningen en timme varje kväll var kul.

Den här bilden skickade jag som mms åt lite olika håll.
Jag har här stannat i en park som låg mellan Funchal och mitt hotell.
Kaffe har jag i blomstermuggen och storfest är det när jag till och med äter glass.
Den enda glassen jag åt kan jag meddela.
Kan riktigt känna hur skönt det var där i gräset...
 
Text blir det mer imorgon...
Bilder också.
Natti

Inga kommentarer: