HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 4 mars 2013

En söndag i lördagens tecken

Ärligt talat så är mitt enda fokus just nu att jag ska resa bort...
Läser allt jag kan komma över och funderar.
Positivt.
Jodå, jag tänker en del löpning också och självklart så har jag svårigheter att släppa tankarna på mitt jobb.
Jag kan däremot inte fatta att jag inte kan ta mig för något här hemma....
Ingenting.
Är det här en orsak kanske..??
Jag hatar när det händer...
Speciellt en söndagmorgon.
 
Eftersom jag nu berättar det här så är det så att det är träning för mig här på köksgolvet imorgon kväll.
Jaa, före jag skriver kvällens inlägg.
Inte klockan 12 på natten.
Jag ska berätta om att jag kört core så att jag nästan storknade.
Det blir bra.
 
Tittade på tal om resan upp vädret på Madeira idag.
Hmm...dom skulle få lite mer än 100 mm regn.
På en dag.
Imorgon skulle det bli fortsatt regn och 14 sekundmeter vind.
Hoppas att det hinner bli bättre tills jag kommer.

Inga kommentarer: