HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 18 mars 2013

Kvällen före

Nej, det är fortfarande ingen fart på han som väldigt snart ska hoppa på det där flygplanet.
Å andra sidan så spelar det väl ingen som helst roll om jag sover dom fem timmarna flygplanet är i luften.
Lite sista minuten shopping idag efter jobbet.
En ficklampa har jag förstått att jag behöver på Madeiraland.
Långa tunnlar både här och där.
Mörka tunnlar.
Hittade en liten men stabil på Stadium, till på köpet nedsatt i pris.
Solkräm har jag ju varit mer än tveksam till, men jag tänkte kolla in läget på apoteket idag.
Hittade först inget apotek, men däremot en life-butik.
Kändes stabilt så jag gick in och dom hade en endast innehållande naturliga saker.
Den tog jag.
Efter ett tag så hittade jag också ett apotek, fast det hette inte apoteket slår det mig nu, så det kanske var något annat.
Det såg ut som ett apotek, jag lovar.
Dom som jobbade där hade till och med vita rockar.
Det är seriöst beteende.
Köpte den här after sunén där och nu kan vi bara hoppas på att det kommer att gå bra med dom här krämerna.
Det första vi får hoppas är att det är sol....
 
Trist och dålig tajming att jag inte fått min ryggsäck som jag beställt.
Jaja, jag får traska omkring med min vanliga.
Det innebär att jag kan släpa runt på mer saker.
Ja, kaffe och sånt.
 
Ska börja, ja börja, packa ner saker nu, så får vi se hur det går.
Ska också testa att få ner en bok in i min ipod.
Knappast genomförbart va ??
 
Vi hörs hörrni...och vad ni gör så ta på er för det ska bli kallt...;-)
 

Inga kommentarer: