HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 17 mars 2013

Sovrumsfix

Söndagsmiddag som verkligen kan kallas söndagsmiddag..
Entrecote med smör, champinjoner, lök, solrosfrön, grädde, avocado och creme fraiche.

Idag mot alla odds så fixade jag lite i sovrummet.
Länge sedan jag köpte mattan (ligger en på andra sidan sängen också) påslakan och örngott och den-där-som-hänger-ner-över-madrassen...med fåglar på.
Trevligt.

Bara en sån här liten fixning gör att man blir lite gladare och visst har det varit en helt okej dag idag.
Om jag har packat klart ?
Nej nej..
Irriterar mig lite smått på att jag inte hittar mitt cyklop och min kikare.
Dom borde vara här någonstans, men säker är jag inte.
Hur mycket och vilka skor jag ska ta med blir måndagens stora problem...

Förresten, på tal om bilderna från sovrummet.
Sängen, sängborden och golvet kan mycket väl bli vita vilken månad som helst.

Inga kommentarer: