HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

lördag 23 mars 2013

Halla alla glada....(okej, inga a,a och o har...;-)

Kan bara upplysa om att jag lever.
Paminns om den saken sa fort jag reser mig upp.
Ont i hela kroppen, men efter nagra steg sa ar man med i matchen igen.
Idag ar jag pa en lugn tur ner till stan och det kanns lite lyxigt att bara glida omkring istallet for att ga, ga och ga, vilket har varit fantastiskt det ocksa.
Kladseln ar det som ar mest fantastiskt efter som det kanns hundra manader av kyla dar hemma.
Trodde att jag har kunde ladda min stegraknare och telefon, vilket jag inte kunde ladda genom tv´n pa hotellrummet som jag trodde, men jag far inte ladda sakerna har heller.
Trist men jag overlever det.
Ska se om det finns nagot att shoppa nu och sedan ta en kaffe pa ett torg.
Om det ser soligt ut uppe pa Monte sa drar jag dit ocksa.
Avslappnad dag idag med andra ord, men egentligen sa har det varit det varje dag fast jag har saklart gatt en massa.

Trog dator det har som inte vill ga med pa en bild till er.
Skit samma...
Ut i solen.

Inga kommentarer: