HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 3 mars 2013

Lördagslöp

Jaha, det var den dagen...
Suttit här och planerat min resa...
Ska jag upp på Madeiras topp, Pico Ruivo, eller inte ??
   

Började dagen med löpning (16,5 km) och inser att jag inte är världsmästare ännu.
Måste helt enkelt börja med intervallöpning/backlöpning för som det är nu så är det ingen studs i benen när jag kommer till ett motlut.
Inser efter att ha läst en massa bloggar och reseberättelser om löpning på Madeira att det ser ut precis som det gjorde på Teneriffa i fjol.
Bara backar...
Inget platt alls...
Förhoppningsvis så kan det bli något gjort här imorgon så att man kan ta ett kort eller två.
Vi får se...
Nu ska jag bara ta ut ett antal skor ur tvättmaskinen innan jag hoppar i säng.
Natti

Inga kommentarer: