HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 5 mars 2013

Dagens träning....och morgondagens.

Hello...

Jo, klockan är mycket men jag är inte klar förän nu...
Ni vet, matlådan och träningen som jag utlovade igår.
Det blev ett halvinspirerat pass med lite mage, lite rygg och lite mer axlar.
Relativt kort...
Relativt slött.
Planen för imorgon är löpning på väg hem från jobb.
Just det, väskan är packad och klär jag om innan hemfärd så lär den bli av.
Ska springa omkring där jag svänger av E 4:an.
Först några kilometer lugnt och sen fyra svängar fartökning, två av dom enbart uppför.
Vi får se om det går som jag planerat.

Nu har jag tittat på så mycket bilder att jag bara måste upp på Pico Ruivo (1863 m.ö.h) om några veckor.
Satan vad häftigt...

Nu ska jag spotta ut tandborsten och dyka ner en bra bit under täcket.
Hoppas att jag kan sova nu bara, efter styrketräningen.

Den här ??
Jo, den blir bra...

Inga kommentarer: