HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

lördag 16 mars 2013

Te efter shopping

Hello...
Det var länge sedan.
Idag är det en sån här fredag igen och det är väl både på gott och ont.
Lång arbetsdag följdes av en sväng upp på stan vilket inte är varje dag minsann.
Skaffat mig lite euro, köpte några skrivböcker och så den här...
En kameraväska är väl klokt att ha...
Köpte den på Kjell och company...och det var första gången jag stack in min tå i den affären.
 

Min gamla mixer gick sönder för ett tag sedan men en mixer måste man ha så jag beställde en ny som dök upp idag.
Perfekt grå färg är det på den.

Det här är inte en syn man ser varje dag...
Te i koppen.
 
Det finns nästan inga ord hur otroligt trött jag är på snö och kyla nu.
Snart är det enbart vinter i det här landet och så här års varje år så känner jag att det är obegripligt korkat att jag fortfarande bor kvar i det här landet.
Ungefär så här års brukar jag ju vara smart nog att dra iväg utomlands och att jag ska utomlands på tisdag är rätt och slätt smart.
Kylan ska nämligen fortsätta nästa vecka och ett antal dagar ska det snöa.
 
Började att lägga fram några saker förut, som ska med på min resa...
Misstänker att jag kommer att fylla på med saker där över helgen.
Positiva tankar borde därför dominera.
 
Vi får se vad som hänt när vi hörs imorgon.

Inga kommentarer: