HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 31 juli 2012

Det vita rummet

Hej i natten...
Trimmern var ute en sväng idag igen och då hamnade jag på ett ställe där jag kunde se något gult.
Mitt i "mycket annat" så fanns dom.
Tycker att dom där bladen bakom det gula ser bekant ut också.
Jag har bott här i 29 dagar men jag upptäcker fortfarande saker.
Körde trimmern igenom lite gräslök som växer lite vilt och hoppla vilken trevlig doft som dök upp.
Faktiskt så passerade jag på samma ställe några timmar senare och det doftade fortfarande.

Trimmade så att jag lättare nu kan komma åt en massa hallonbuskar...

Mellanmål, fikasmask...eller kanske lunch.
Nyplockade hallon med vispgrädde.
Mums...


Titta, jag har hittat en lysknapp.

Den vita garderoben har blivit vitare denna dag.
Bara ett lager på golvet så klar är jag inte.
Lite komiskt att den andra garderoben kommer att bli helt svart.

OS bangade ur vid några tillfällen idag och ärligt talat så är det inte mycket intressant minsann.
Fyra skivor hann jag därför med.

Scotch
Secret Service
Armand Van Helden
Shamen

Bra, bra...

Dörrarna i hallen kom inte upp idag pga att jag inte har något sandpapper till dörrfästen.
Där sprack det för dörrarna är färdigmålade...pust

Morsan kom på besök och verkade tro att jag heter Algot eller Vilgot (dagens namnsdagsbarn) för jag fick samma sak som jag fick i namnsdagspresent, ägg och jordgubbar.
Hon fattade inte att jag grävt en damm utan konstaterade bara att det var berg nu.
Det regnade nu ikväll så vi får se om det är något vatten i dammen i morgon bitti.

På tal om i morgon så åker jag säkert till landet då.
Jo, jag lovar...
Det ska bli sol...hahaaa
Vi får se hur det går och var vi ses imorgon kväll.

Inga kommentarer: