HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 23 juli 2012

Tapeten i köket

Efter sol, kantareller och jordgubbar så lämnade jag Södra Finnö framåt kvällen.
Hunnit tapetsera köket och måla lite lister och dörrar och så ett drag till över vardagsrummets golv.
Jag kan inte säga att jag jublar högt över tapeten i köket men gissningsvis så kan det bero på att vissa lister inte sitter där dom ska och att köket i stort ser ut som ett slagfält.


Skulle ha tagit en närmare bild inser jag nu.
Tur att både jag och kameran finns här imorgon.
Att tapeten inte ligger i en hög på golvet får vi också hoppas.

Ja, färgen som sitter på fönstren ska jag försöka skrapa bort imorgon.
Ska klippa mig och äta en del kyckling imorgon också.

Här kommer det vita golvet.
Två strykningar har det fått, men behöver en till...


Höll på att glömma i den hä sena timmen.
Min gamle hjälte Ernie Els vann British Open i golf idag.
Grattis Ernie...

Inga kommentarer: