HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 16 juli 2012

Lila köp, blommor och tavlor??



Som utlovat kommer här mina två lila (oväntat?) köp.
En trevlig pläd och en skål som kan fyllas med jordnötter eller....kottar.

Den här är riktigt stor...
Mitt i kommer det en Dahlia...
Undrar vilken färg den hade ??
Murgrönan ser så frisk glänsande och pigg ut där den klättrar upp på stolen.

Doftar fantastiskt men vet ej vad den heter.

Det här är i alla fall en New Dawn.
Solen har stekt mig trots allt idag känner jag nu i mitt ansikte.
Eftersom jag inte åkt hem så tänker jag tydligen ta mig an solen imorgon också.
Undrar om det blir bad då...
Eftersom jag inte har några barn att rama in och hänga upp på väggen så har jag under ett antal veckor funderat på vad (vilka) jag kan rama in och hänga upp istället.
Skulle vilja ha Tuva på väggen men hur sjutton ska jag få tag på ett foto av henne...
Annars så skulle jag vilja ha folk på väggen som jag blir glad av.
Som gjort mig glad genom åren och som jag blir glad av att se.
Är ni redo??



Så där ja...
Bara män tydligen...
Känner ni igen dessa ??

Natti

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vem är Tuva

lillaaasen sa...

Tuva är en liten tjej som finns i mitt hjärta, nu och för alltid.
Frågan var ju vilka dom sex männen var...
Tack anonym för din fråga (som inte fick så bra svar).
Du var den första, modiga att kommentera.

Anonym sa...

Jag undrar vart i hela friden bilden på mig finns, trots att jag är kvinna??? Ha ha *host*

Antar du räknat ut vem?? (ledtråd:kycklingfest) ;))

lillaaasen sa...

Det har du faktiskt helt rätt i Anonym, så det kommer jag starkt överväga om det nu någonsin kommer att bli av, den här bildtanken.