HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 10 juli 2012

Nej nej, inte Kanarieholmarna

Jag har inte spytt på regnet och tagit en enkel biljett till Kanarieholmarna.
Först fick jag datahaveri eller rättare sagt så dog datorn.
Köpte en ny, en röd som inte var död.
Efter några timmar så slocknade den dock men det var mest för att strömmen gick och den höll sig borta i 18 timmar.
Jiipii...

Den är mer röd och mindre orange än vad den ser ut här.


Jäklar vad jag var nöjd att kaffet precis hunnit bli klart innan strömavbrottet hoppade på mig.
Jag vet att målarfärgen ska vara på väggen...

Titta Erik, vad fin din blomma fortfarande är.
Fick den på min födelsedag, den 20 april.

Läste en trädgårdstidning igår i mörkret att man ska vara glad om man har en stor ek på sin tomt.
Jag har en lönn och jag är glad för det.

Plötsligt blev det givet vad mitt grävprojekt ska bli.
Regnet öste ner...

Saknar mitt jobb och mina barn.
Ska såklart inte kasta in bilder på dom här, men den här kan vi ta för den är svåridentiefierad.

Nu jobbar jag vidare lite så syns vi här omkring midnatt.


Inga kommentarer: