HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

lördag 14 juli 2012

Tapetdags

Titta, visst är jag väl duktig som skrev en lapp vad som skulle köpas och vad som kollas upp under mitt stadsbesök.
Det är ett måste för såna med så dåligt minne som jag.

Ähhh....upp med handen nu ni som tror att jag glömde den förbannade lappen hemma.







 Precis så var det...



Halltapet kanske....men den kostade 800:- för en rulle så jag vet inte om jag vågar testa en så vågad.
Men röd ihop med en massa grå dörrar låter trevligt.
Sovrummet....
Jaja, det var bara ett förslag...och nej, jag försöker inte att locka dit flicka/flickor.

Toaborste måste man ju ha och den här ganska snygga kostade inte mycket alls på City Gross.

Att köpa en hink gillar jag för då kan man lasta ner allt annat man köper i hinken.
Man slipper kundkorg....och plastpåse.
Spackel, pensel, tumstock, mattkniv och ett par fräsiga träädgårdshandskarblev det förutom hinken på K-rauta.

Ja....den här tapeten hittade jag faktiskt på K-rauta (besök nummer två) och den kändes helrätt då.
Nu är jag mer tveksam...
Fortsättning följer imorgon.

Det här är min toadörr på övervåningen.
Tror att den är klar sådär.
Undrar om den och alla andra dörrar får nya handtag.
Det fanns intressanta såg jag idag, men dom kostade pengar.
Attans....

Paketet från Himla dök upp till sist.
Tur att det redan var betalt.
Underlakan (ett gäng), örngott, handdukar och kuddfodral.
Trevliga färger som vi kommer att se mer av i det här huset.

Klockan har passerat midnatt och det är dags för tandborste och sömn.
Natti...

Inga kommentarer: