HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

lördag 14 juli 2012

Hallen

Ser verkligen spöklikt ut...
Ytterdörren kommer nog också att bli grå.
Innerdörrarna ska såklart få sig ett lager till, eller två.

Funderade ju på halltapet igår.
Idag har jag ett nytt alternativ efter att ha letat runt lite på nätet.
Vad tycks ??
Ska vara ihop med en massa grå dörrar.



Måste köpa minst en rulle till av den här tapeten.
Den blev lite bättre idag igen.
Taket kommer att målas vitt.

Här tapetserade jag en av "walk in garderoberna" i sovrummet med en gammal tapet.
Den räckte inte så långt men jag får måla resten vitt så blir det nog bra.


...och min köksdemolering slutade så här.
Allt borta...
Det kommer att bli kanon.

Funderar på om jag ska få tid att röra på mig någon dag.
Löprunda eller kanske en morgonpromenad.
Den här bilden ät från min morgonpromenad på Teneriffa.
Fantastisk...och inte det minsta svårt att ta sig ut på.

Tidig natt....så är man uppe med tuppen.
Hoppas på lite bättre väder så att man kan röra sig lite ute.

Inga kommentarer: