HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 24 juli 2012

Ytterdörr och Linköpingstur

Min kompis berättade att nu hade ICA lchf-bröd minsann.
ICA Maxi i Linköping såg ut så här...
Tre sorter säger lapparna på kanten.
Allt bröd slut!
Inte oväntat och väldigt glädjande att folk verkar ha fattat poängen.

Nu har Carina, Doggelina och jag varit i skogen en sväng.
Dags för mat och idag fick vi smaskig lchf-glass till efterrätt.
Den fanns i flera smaker på ICA Maxi.

Jepp, jag blev korthårig innan jag åkte hem...

Här har vi kökstapeten lite mera i närbild.
Tror den blir bra.


Jag vet att jag börjar bli tjatig men på ICA Maxi i Linköping som för övrigt är en affär i min smak hade dom en massa billiga saker som jag antagligen behöver.


Jodå, jag hann jobba en del innan jag for iväg några mil söderut.
Ytterdörren har blivit grundad och en del små andra platser i mitt hem har fått färgpåfyllning.

Klockan har passerat halv tre på natten så det är dags för sängen.
Siktar på att inta morgonkaffet ute imorgon för det var 18 grader varmt ute nu.
Gräsklipp, både med trimmer och gräsklippare står på programmet för imorgon.
Eventuellt så får jag upp studsmattan, kanske så blir dammen klar och inne så siktar jag på att bortre hörnet av vardagsrummer blir klart så att soffan kan flytta dit....och soffbordet.....och en duk...yiipii...

Natti natti

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej pojken!!

Tack för igår, alltid lika trevligt!

Fin bild på mig och doggelina! (NOT) Ha ha....foppatofflorna brukar inte följa med utomhus! ;)

Synd att du inte fick tag på det goda LCHF-brödet! (mitt bästa fynd iår förutom glassen)

Håret växer snart ut ifall du känner dig avskalad! ;))

Ha det så bra!!

Kram kram

lillaaasen sa...

Hej Anonym....
Håret oroar mig inte det minsta.
Det blev kanon och känns toppen.
Att brödet var slutsålt tycker jag var lite kul.
Jag behöver inget nu utan köper när jag ska till badberget nästa gång.
Tack själv för igår och trevlig resa idag.
Kram

Anonym sa...

Det fanns inget bröd idag heller, illa! ;))

Hämtat mitt pass och försökt få en klipptid! (oklippt med nytt pass iaf) Ha ha

Åker väl inom kort, det tjatas hål i mitt huvud! =)

Ha det så mysigt! Kram