HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 16 juli 2012

Två veckor

Två veckor har nu gått sedan jag flyttade in här.
Jag vet inte om jag väntade mig att efter två veckor fortfarande ligga på en madrass på golvet och inte ha packat upp en endaste sak.
Men det kanske inte spelar någon roll.
Jag tänkte på här resten av mitt liv så jag hinner nog både bli klar och packa upp.
Jag konstaterade tidigare idag att jag har kul och att jag får fixa och styra här är fantastiskt.
Idag har jag ju varit ute en del också och det gör det hela än mer omväxlande.

Ja, halldörrarna är än mer  grå idag.
Det negativa är att jag inte kommer klara mig på en rulle tapet i hallen.

Den andra walk in garderoben blev svart.
Också den en gammal tapet.

En kökslucka nedmonterad och redo för målning.
Detta ska bli spännande...

Här har det försvunnit en del och nu är gräsön formad som Afrika ser jag nu.
Det kommer att bli kanon...

Titta, en trädstam...
Colting skulle ha jublat som ett litet barn och jag garanterar att jag kommer att leka med den där när jag får tid för träning och skojigheter.

Mysterium....hade två Klematis som jag kastade ner i jorden när jag flyttat hit.
Någon (antagligen Krokodilen) tuggar på dom på nätterna.
Idag såg jag en färsk fin stam som kommer mitt emellan dessa två.
Konstigt...och den är orörd fast den ser så fräsch ut.

Fint uppe på  berget...
Lila och gula blommor.

Tack regnet som gjort att dom här stackarna som växer på berget ser så enormt fräscha ut och till och med blommar.

Över femtio besökare på bloggen idag och det är kul.
Kommentera för tusan.

Imorgon lovar dom okej väder och antagligen åker jag till landet.
Vi ses där.

Inga kommentarer: