HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

torsdag 12 juli 2012

Målat och glassat




Ja, jag har syndat med glass men sommaren är kort (och det mesta regnar bort och allt sånt skit...) så ibland får man njuta.
Nej, somnade i solstolen gjorde jag inte (däremot senare på rygg på altanen)
Soffan ja....
Vet inte vad som hände men antagligen så kände jag efter en del takmålning att jag nog kunde sätta ihop soffan.
Att jag ska måla golvet är en annan femma....
På tal om att måla taket så får vi se om jag får kramp i benen i natt igen.
Får stå på tå när jag målar taket i vardagsrummet.
Härom natten så krampade det så mycket att jag var tvungen att ta en promenad runt i huset på fem minuter.
Typ klockan halv fyra....

Jobbat har jag gjort...
Målat allt i sovrum, målat de tre fönstrena (efter dagens regn), målat tak som sagt och sist men inte minst målat den förbannade trappan....efter ett tejpande som gjorde mig olycklig.
Visst fan, det var jag innan...

Mycket svordomar nu...
Bäst att sova.
Hade tänkt åka till Södra Finnö över torsdagen men det soliga vädret är inställt så jag stannar nog här.
Skitväder....

Puss och kram

Inga kommentarer: