HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 20 juli 2012

Vita väggar

Just det, där fanns tidigare en elefant på väggen.
Väggar har blivit vita både här och där.
Att peta bort gammal tapet tar sjukt lång tid.

Jaha, och så här ser klockan ut efter dagens målning.
Gissningsvis så ser jag ungefär likadan ut...
Tur att man bor på landet.


Det här är Jonas Colting.
Han tränar triathlon.
Ganska hårt, ganska ofta.
Följer honom på twitter och då brukar det se ut så här från hans håll...
Dagens andra löppass, 15 km terräng, väldigt kuperat! 33 grymma kilometer idag + simning.

Igår skrev han så här...
Efter timmen hos sjukgymnasten hade jag nu tänkt simma men eftersom hela Norge besöker Borås Djurpark är det helt omöjligt att parkera!

och efter fem minuter kommer denna...
Att parkera längre ifrån och promenera 5 min är givetvis otänkbart! Jag är en extremt lat människa.

Jåklar vad jag skrattade...

Imorgon ska jag kolla in Evas rutiga och kanske få upp min egen.
Skapligt väder tydligen så ett par dammar ska vi väl kunna få färdiga.
Pilla bort tapet tänker jag inte göra i alla fall.

Inga kommentarer: