HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 17 juli 2012

Strandbilder

Kan vara den snyggaste gubben som jag någonsin sett.

Riven lime gör det hela än mer fantastiskt.

Nu har jag kletat ner lite proteinpulver och ett par skvättar turkisk yougurt (blev det rätt Tindra ?)
Otroligt gott men eftersom det här är en bildblogg och inte en smakblogg så fick jag pynta upp röran med en liten blomma.
Den mumsade jag i mig till förrätt.

Konstaterar att jag måste skrubba mina ben.
(massa målarfärg som tydligen inte syns så bra på bild)
Ne, skrubba sa jag, inte raka...

Det finns dom som har det värre...

Tur att inte mina ritningar på blocket syns...
Kände mig som Ernst.
Detta roade mig på beachen idag.

Tre godingar visade sig på ditvägen.
Dom kommer både att hamna i en het panna och i en het pojke...

Min strandväska är snygg...och praktisk.

Nu åker jag snart härifrån.
Ska bara gå ut och vattna lite först...hahahaaa
Syns hemma på Lilla Åsen.
Fixar lite tapeter och annat på hemvägen.

Inga kommentarer: