HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 13 februari 2013

Denna natt

obs....detta är inlägg två denna natt...

Jag ska hoppa i duschen nu...
Inte alls konstigt egentligen eftersom jag gör det varje morgon.
Den här morgonen är i övrigt inte helt vanlig.
Sömnen gick åt pipan kan man säga.
Somnade mer eller mindre direkt....klockan 01:00.
En kvart senare vaknar jag....klarvaken.
Jag tittade på videoklipp, läste bloggar och funderade på torsdagens tekniklektion.
Jag hamnar inte alls i panik i ett sånt läge när jag inser att jag knappt kommer att få någon sömn utan jag inser bara läget och har det riktigt gott under täcket.
Klockan kvart över fyra somnar jag....för att vakna lika klarvaken en kvart senare.
Visst är jag en som gillar en powernap, men det finns ju gränser...
Tänkte tanken....
Ska jag...
Och det skulle jag visst för klockan 05:11 sprang jag iväg ut i mörkret.
Så anledningen till att jag nu hoppar i duschen är att jag är svettig efter 44 minuters löpning.
Bra jobbat...
Vi hörs...

Inga kommentarer: