HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 22 februari 2013

Löpband kanske ?

Hmmm....
Hur mår ni ?
Jag mår bra.
Typ...hmmm
Fick en fundering igår innan jag somnade.
Att ta två av morgondagens pass inomhus på ett löpband.
Hade i och för sig hoppats att jag kunde ta 15-passet och 18-passet men badhuset stänger innan 18-passet så ska det ske så måste det bli 12 och 15....eller slår det mig nu 9 och 12.
Skön tanke att slippa kyla och en massa kläder hela dagen.
En skön bastu var verkligen inte heller igår.
Visst finns det ett antal problem med den här nya iden.
1. Pengar....parkering och inträde till badhus = 100:-....och så bensin i tillägg till det.
2. Jag behöver vila mellan passen och då plänga iväg in till den stressade storstan är inte ett plus.
3. Jag gillar ju inte löpband...
4. Jag kommer inte att vara snyggast på det där löpbandet med mina 4-5-6 mil i benen.

Ganska små problem ändå och dom positiva sidorna är nog fler.
Att springa lättklädd på ett varmt ställe med andra löpare runt mig, något att titta på och när jag är klar kan jag duscha, basta och strecha i evigheter innan det är dags igen.
Kanske till och med sola....dvs. sova en kortis.
Matlåda är jag van vid så det blir inget problem.

Som ni märker och som säkert gör er förbryllade är att jag tycks tro att jag kommer att palla många mil imorgon...
Lovar att jag själv är den som rynkar pannan mest, men jag misstänker att det är det första måstet att tro på sig själv.

Vi hörs senare....

Inga kommentarer: