HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 6 februari 2013

Grädde, men inget vatten

Hallå....
Visst lovade väl jag er gräddbilder redan igår ?
Trött när jag kom hem från Lkpg så jag traskade inte in här.
Sorry...
Där kom den istället...
Blåbärsdröm hette glassen och till den serverades grädde och bär.
Delikat.

Känns som om jag får sammanfatta de senaste 48 timmarna....
Inte för att det har hänt så mycket men...
Natten till måndag så lyckades jag inte somna.
Var det musiken och den sena träningen på söndagen som gjorde det kanske.
Låg och läste fram till klockan 04:00.
Klockan 10:00 låg jag i solariet precis som jag skulle.
Funderade på ditvägen på om jag skulle lyckas somna...
Nej, det gjorde jag inte.
Istället låg jag och funderade på om jag skulle klara av att rita en stortå på ett bra sätt.
Kom fram till att jag nog skulle det.
Han är stor den där stortån...
Säker på att om tårna skulle spela innebandymatch så skulle stortån skrika ut -vi kör jag mot skabbet...
Efter jobb blev det som sagt Linköping och det förbenade vädret gjorde den resan mindre kul.
Sen var det desto mer kul...
Promenad och mat i massor....och mycket prat och mycket skratt...
Länge sedan jag höll på att skratta ihjäl mig som jag gjorde igår.
Sen blev jag klippt och det blev toppenlagom.
För få timmar under täcket i natt (också) gjorde att jag stupade i säng här när jag kom hem idag.
Nu på kvällen har jag upptäckt att jag inte har något vatten.
Hmm....
Tur att jag hade vatten i en kastrull så att jag fick mig lite kaffe.
Är det här någon sorts markering att jag som ändå inte dricker något vatten inte behöver något...??

Imorgon är det en lång dag på jobb.
Börjar tidigt och fritamöte på kvällen kommer innebära massor av timmar där och inga här.
Vi får se vad jag hittar på mellan 15-17:30 när jag trots allt inte jobbar.
Syns imorgon.

Inga kommentarer: