HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 12 februari 2013

Huden och magen får samma saker

Jaja, bli inte rädda nu....
Nej, jag har inte kört ett hårt pass och därför svettas...
Jag testade bara att tillföra lite kokosolja som jag annars har i mitt kaffe, i ansiktet.
Slutklämmen på det testet är att jag inte har någon slutkläm...
Så kan det gå med tester.
Tycker att mina ögon ser blå ut i alla fall och det är ju ....bra....typ.
 
Nu har jag svept i mig en träningsdrink så det är väl bäst att jag kör plankan i någon minut innan jag hoppar ner under täcket.
Kastar in ett klipp från Jonas Colting, på tal om att krypa ner...
 
Varje gång jag går o lägger mig o känner hur skönt det är att ligga i sängen, så undrar jag varför jag inte lagt mig tidigare!

Inga kommentarer: